20/2/10

El cas "Zlatan"-Xalesteam


















Exclusiva mundial:
PEP GUARDIOLA BOCABADAT DAVANT LA VERBIGRÀCIA DE LA LISANDRA.
Què li diu la nostra rookie de l´any al míster? Com és que el té tan embadalit? que potser l´està convencent d´alguna cosa?
Les imatges corresponen al màgic moment de l´entrega del DVD de la "Cançó del Zlatan-Xalesteam" a l´ entrenador del primer equip de fútbol del Barça.
La Eli i la Lisandra, representant tots els alumnes de Xalest, van demanar-li al Pep que li fés arribar al Zlatan quan ho considerés convenient. Esperem que li agradi.
Des d´aquí volem agraïr a tots els jugadors, i a tota la gent de la ciutat esportiva Joan Gamper, l´ amabilitat i la sencillesa amb la que ens van rebre, ajudant-nos a complir un somni...
Sou uns cracks! Sou ELS CRACKS!
Volem agraïr també la complicitat i la paciència de la Dolors, que sense ella no hauria estat possible.

12 comentaris:

  1. Lisandra, quina sort tenir al Pep tant a prop!!!! les de la neva generació et tenim molta enveja.... SANA. Sé que us ho vareu pasar genial i això és el que compta.
    la pròxima vegada que aneu a veure un entrenament jo també m'apunto!!!

    ResponElimina
  2. Lisandraaaaa!!!!!! Jo algun dia també vull tenir el teu "morro" i la teva gràcia per aconseguir-ho tot.

    Jo, com la Tània, a la propera també m'hi apunto. Tinc l'excusa de venir com a intèrpret del Charly i la Teresa i traduïr-los aquest rotllo tan fantàstic i contagiós que tens...
    Ja m'explicaràs què et va dir en Pep...
    Tu i l'Eli sou les noies més envejades del mes.
    Felicitats i no perdis mai aquesta energia que transmets.

    ResponElimina
  3. FORÇA BARÇA!!! em sembla que el partit d'ahir el van millorar després de la mitja part per que segur que el Pep, durant el descans els hi va posar la cançó d'Zlatan, Zlatan i li va donar la força per marcar!!!!
    va, a per la segona champions ( seria la segona, oi???)

    ResponElimina
  4. holaaa xd que res que tania cuan vulgis et cunvido a al camp del barça pero aixo si tu i pagas xd que res que menvaix dw

    ResponElimina
  5. natalia jejeje em van duna 2 petons a la lisandra i ami jejeje que res k nebvais a si natalia testimo xd

    ResponElimina
  6. Eliiii!!! No m'estranya que et fessin dos petons... A una noia tan guapa com tu!!!!. Encara em fas més enveja però te'ls mereixes per tan bonica com ets!!!!
    Muaaaaaa

    ResponElimina
  7. PARLA LA LISANDRA:
    Que teniu enveja, eh Natalia i Tània?
    Tinc molt de morro, a mi em van donar dos petons en Pep... que és molt guapo eh Tania i Natàlia? ENVEJAAAAAA JAJAJAJA
    Vinga, adéu envejoseeeees... (es broma, ties,que és confiança!

    ResponElimina
  8. hola adiria esta de michle espero que te pon de maikol ala dew mairenis

    ResponElimina
  9. Jo no dire quina sort, perque a mi tot ho que sigi futbol no m'agrada, nomes comentare que la meva Eli surt molt wapa com sempra, es que la cap.... es molt wapa jeje.

    ResponElimina
  10. LISANDRA KE SUERRTE TIENE S DE ABER ESTADO ALLI I ABERLO CONOSIDO KE SUERTE TIENES EN KE CUERSO FUISTES BUENO TE DEJO CHAU PORME COMENTARIO DDE PARTE EVA

    ResponElimina
  11. que suerte tubistes lisandra a encontrar a guardiola bueno aber si me comentas bueno me boy me boy a comentar a mas compañeros soy la zaida

    ResponElimina
  12. Hola soc la Jenifer esteu fets uns professionals

    ResponElimina