4/4/13

La Vida d´en Pet- Carlos S.


8 comentaris:

  1. Hola Carlos, felicidades que buen trabajo has hecho! me ha gustado tu pequeña pelicula, no has olvidado nada, el aviso al princiio, el relato de la historia, el consejo final etc. etc., sigue trabajando espero ver nuevas obras.

    ResponElimina
  2. Hola Carlos, soc el Rene, la teva pelicula m'agradat molt. Esta ben feta i es tot un drama, pero el final quan el pet es mora ami no se com pero mavia fet molta gracia. Segueix aixi Carlos.

    ResponElimina
  3. hola soc andrea 1b eso mol be

    ResponElimina
  4. HOLA CARLOS SOI LA MARIA DE 4TB MUI BIEN LA PELICULA MUI GRACIOSA SIGUE SII

    ResponElimina
  5. Hola Carlos soc la Beatriu de 4rt B la pelicula esta molt be fent i es molt graciosa.

    ResponElimina
  6. Hola carlos sóc la roxana de 4rtb m'ha agradat molt espero que segueixis aixi sempre ok :) tenim ganes de veure l' estrena

    ResponElimina
  7. Que guapo que esta, tinc moltes ganes de veure_ho perquè se que esta chulo perque totes les coses que fas m'agraden molt.
    Quines ganes!!!!!!!
    Sóc la Diana de 4tB

    ResponElimina
  8. Carlos, m'ha encantat!!! enhorabona.
    Sort que has avisat abans de començar a veure el vídeo jeje.
    Segueix així i mai se sap on podràs arribar ...
    Tània

    ResponElimina