15/2/13

Els cracks del Futbol- Basilio i David D.


8 comentaris:

  1. Està molt bé que heu fet els millors de futbol.
    El Messi triomfa molt perquè és del Barça. Els blaugranes sempre són els millors! Visca el Barça!

    ResponElimina
  2. Que pasa chicos me ha gustado mucho vuestro trabajo pero como yo soy del barça pos me encantado el retrato del mesi pero el retrato tambien me gusta.
    Seguir asi de bien que os lo mereceis ahahaa soy la diaana.

    ResponElimina
  3. Hola David.D i Basilio.J molt bé aquest lo-que has fet molt be chabalotes

    Avui juga el champions league.Dimarts 19 De Febre 2013. OPORTO VS MÁLAGA.CF

    ARSENAL VS BAYERN DE MUNIC.

    Dimecres 20 de febrer 2013. AC.MILÁN VS FCBARCELONA

    SHALKE04 VS GALATASARAY.CF.

    Dijous 21 de febrer 2013.

    UEFA EUROPA LEAGUE. RUBIN KASAN VS C.ATLETICO DE MADRID.CF

    OLYMPIACOS VS LEVANTE.UD

    ResponElimina
  4. hola! soi laa mariam me pasaba para deciros ke os lo habeis curraoo i ole los primos xulos bueno adioss i aber si segis asin

    ResponElimina
  5. hola me gusta el poster de braça y madrid que han hecho basilio y david sigan ais vale :) soy naomy

    ResponElimina
  6. hola como esta ben barça trabajo mello pinat color me gusta barça!
    Animo barça que la liga ganamos seguro (youssef)

    ResponElimina
  7. hola soc elyuri aquet poster esta molt bé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i el dibuxos estan ben fets

    ResponElimina
  8. oleee boosotrooss!! lo haveis echo genial mencantaa el poster enseriio lo haveis echo genial un bessoo grandee:* iii olee mii madrid cmo lo qiero i ami cristiiaanoo <3

    ResponElimina