6/2/13

El millor saxofonista- Cristina


12 comentaris:

  1. Molt bé el vídeo que has fet. No sabria dir qui és el millor saxofonista del món, perquè al món hi pot haver-hi una pila de gent que ho sap. Però crec que és una música perfecte perquè no falla gens ni mica. Jo adivinaria que fós el Santi prof. que ell sap tocar el saxo perquè ho fa molt bé. De fet, és un vídeo ben fet de música que li posaria 5 estrelles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias carlos hu vaig fer preque el meu amic d'infancia i toca el saxo de maravella gunyat molts premis
      moltes gracias
      cristina

      Elimina
  2. Hola esta muy bien echo pero la letras tiene de estar un poco mas grandes las del final.. y al musico presentaselo al santi que tiene ganas..
    Soy el satur..

    ResponElimina
  3. ola cris esta molt be jajajaja ta sortit be segeix aixi

    ResponElimina
  4. Hola Cristina soc el René, el teu video m'agradan molt i am la musica afegida es molt currat, sobretot l'efecte del foc a sigut guai, continua aixi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracias rene hu fet per el meu millor amic cristina

      Elimina
  5. hola cris sóc zak m'agrada aixó lo-que has fet molt be perfecta 100%100 adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracisa zak i hu fet amb tot el meu cariño
      cristina

      Elimina
  6. hola soc la eli de 4b esta molt bé segueix asins

    ResponElimina
  7. Hola Cris, molt be el video, si que t hu has currat molt.. Soc el Pau Mussons

    ResponElimina
  8. gracies ha tots els queheu comantat en el meu video heu fet amb molt cariño que que li tinc en el meu amic d'infancia per mi es el millor saxfonista del m´´on so cris

    ResponElimina