29/1/13

El Quixot Màgic- Carlos S.


5 comentaris:

  1. hola carlos soc el fran de 4rta m'agrada el teu video del pivot de don quijote de la manxa no perdis la tactica segueix aixi company

    ResponElimina
  2. hola soc judith magradat el quixot i elrescat de la dulcinea i jo estic fent una pelipivot de um cowboy

    ResponElimina
  3. Hola carlos m'agradat aquest quixot lo que has fet molt bé, avui guanya el Barça 4 vs 1 madrid.

    ResponElimina
  4. hola carlos soy bilal treballo PQPI-B.M'agrada aíxo lo que has fet. jo també traballo el pivot com tu vale molt bé. Adéu Moltes graciés carlos serrano.

    ResponElimina
  5. carlos eres un fenomeno chaval haces unas cosas qe yo flipo contigo enserio vales muchoo de verdad sigue asi i llegaras lejos haciiendo las cosas qe haces engaa!!!! un besaazoo muyy fuerte de tu comapañera lisandra <3

    ResponElimina