30/1/13

Ball de la "Quebradita"- Naomy


9 comentaris:

  1. ola soc la naomy m'agrada el meu pelicula

    ResponElimina
  2. molt bè m'agradat la teva pelicula te las ecurat fantastic i la musica m'agradat mol et felicito moltes felisitats te kiero soc la judith de 1èb

    ResponElimina
  3. hola naomi soc la montse i m'agradaT el ball de mexico sigue trabagando asi
    MOLT BE PER EL TRABALL!!!! NAOMI

    ResponElimina
  4. Molt bé! És un bon ball això!
    M'encanta com ho fas!

    ResponElimina
  5. ola soi la maria camacho que me gusta tu vidio i mas aun tu musica dew sigue asii

    ResponElimina
  6. esta muy bien me gusta mucho espero que sigas asi mis felicitaciones por tu trabajo att:eli martin

    ResponElimina
  7. Hola Naomy soc la Beatriu esta molt ben fet i m'agradat molt la musica adeu segueix així.

    ResponElimina
  8. hola soc andrea reyes 1b mol be naomi peli
    andrea reyes 1b mol be¡¡¡!!!

    ResponElimina
  9. hola soc el Josep de 1er b m agradad molt la teva peliculas segueix axi naomy

    ResponElimina