26/9/12

Pau en moviment- Pau


7 comentaris:

  1. Sóc l´Esther: miro fas molt bé moure el ninot. Jo també faig moure el ninot

    ResponElimina
  2. Hola, sóc el Carlos S. de 4rt A
    Ho has fet molt bé l'animació del nom. Jo també estic fent una animació del meu propi nom, però encara no tinc el vídeo.

    ResponElimina
  3. Hola Pau soc la Beatriu de 4rtb
    T'ha quedat molt xulo la teva aminacio i el lletres del teu nom.

    ResponElimina
  4. Pau és genial. Segueix així!

    Carol

    ResponElimina
  5. Hola Pau te lo has currado mucho sigue asi i tu letras tambien te lo has currado mucho i ojala wue pidas algo en la cafeteria vale espero que me contestes eeee PAU vale dew guapo sigues asi adeu pau SOC LA iRENE MORENO DE 4RTC

    ResponElimina
  6. pau estaa xulismoo me encanta peroo la primaa vez con musica okie ;) un kiss alt ana de tu clase

    ResponElimina
  7. Graciias a tots m'alegro que us hagi agradat! :D

    ResponElimina