25/9/12

Afrodance Pivot- Adrià


9 comentaris:

  1. Hola adriá m'agrada aixó Esta molt bé fet El movement del ninot Pivot jo també va fer lo sóc ZakNeymar.

    ResponElimina
  2. esta muy el vidio pero solo le falta las pelotas jajaja

    ResponElimina
  3. Hola Adri el video del pivot esta bien hecho adeu soy el Andy

    ResponElimina
  4. Hola adri esta genial te a saldo perfecto me encanta!!!

    ResponElimina
  5. Hola, sóc el Carlos S. de 4rt A
    Està molt bé el teu vídeo del Pivot. Jo també n'estic fent un animació sobre el meu nom. Més aviat, també faré un vídeo.

    ResponElimina
  6. Això és el principi... Ja veureu la resta. Us diré una pista sobre el pròxim video: Es farà amb el meu cotxe!!!! Jijijijiji!!!! sóc l'Adri

    ResponElimina
  7. Hola Adri soc la Beatriu el video del pivot esta molt currat.

    ResponElimina
  8. ola adria soc l' arnau chaparro el video que has fet del pivot esta molt be segeix aixi

    felicitats

    ResponElimina
  9. eiiiii adri mola molt es divertit jejejeje oriol armengou

    ResponElimina