3/3/13

Col.lecció de paròdies-René


5 comentaris:

  1. Molt bé la teva col·lecció de paròdies!
    Estàs fet un bon animador i creador, m'ha fet riure sobretot quan el personatge li passava alguna cosa. L'estil de Stickman, junt amb Quixot i Sancho Panza mentres que els hi passava per sobre les aspes del molí i estaven atrapats allà, aquesta ha segut la que més m'ha pixat de riure.

    Jo també dic que has interpretat molt bé els sons i són adequats per aquestes onomatopeies. Crec que hauries de millorar una mica més i a la propera animació si bé cal, podries afegir-li la veu aquests personatges, com el que vaig fer a la meva animació del Quixot.

    ResponElimina
  2. noii etss un crac segueiix aiixi perqe aniras supeeer bé enserio un petoo molt gran :$

    ResponElimina

  3. Solo quiero decir que comparto la opinión del Sr. Carlos Serrano, también me he reido con las parodias.

    Adelante, espero la próxima.

    ResponElimina
  4. hola rené soy zaka m'gustaria esto lo-que hacecho supermuybien eres un crack tio y Visca FCBarcelona. y visca catalunya.

    ResponElimina
  5. Molt bó. Ets un Crack com el Messi

    ResponElimina