16/4/12

Model 3D "Casa Lujo"-Alex


6 comentaris:

  1. santi_ jajajja esta tope guapaa oye arve una pero que se de ralida jajaja tio esta muy bien currada sige a sin xikitin

    ResponElimina
  2. ola loko que casa bueno casota que guapa sigue asi wuapo esta mui mui guapa
    sigeue asin i jo te comentare mucho mas

    ResponElimina
  3. Hola, sóc en Carlos S.
    És molt bona representació. A més, a més és de luxe segons les lletres. És increïble que hagis fet una meravella. Jo també estic fent una casa per la part de dins i la de fora i també faré un pati.

    I aquestes lletres d'aquí avall, les has fet tu o són pròpies de l'ordinador?

    ResponElimina
  4. alex ets un crack.
    lo k no m'agrada de tu es k de tan mira com juego a basket ets millo k jo al final el k es fara seguido de tu seré jo per k no vegis com jugas crac

    gracias per ferte seguido meu testimo germanet hector

    ResponElimina
  5. Alex esta mu chula me encanta sige asi k bas mui bien

    ResponElimina
  6. :O joder que fenomeno nen te quedado super bien loko *_*

    ResponElimina