13/1/11

Plastinoms- Carlos i Yuri





















Al Xalesteam som originals, això sí que ho tenim! ...i els nostres artistes ens tenen molt ben acostumats, oferint-nos dia a dia exercicis com aquests que ara veieu, peces amb autèntica firma d´autor.
En Carlos i en Yuri també han interpretat les lletres de l´alfabet convertides en figures humanes que fan postures. Cadascun ha anat modelant el seu nom segons la pròpia empremta plàstica, tots dos amb un resultat molt personal i vistós, molt bé!

5 comentaris:

  1. CARLOS HA DIT
    Els meus ninotets de lletra són molt bonics i els del Yuri també.

    Jo em costava una mica, però al final ho vaig aconseguir. Us engreusco a tothom que treballi i ho facin bé.

    ResponElimina
  2. carlos et un crac fen aixo i anima´t a veure las tevas ideas genials.
    firmatb el yuri

    ResponElimina
  3. ala que guay vuestros nombres en plastilina bueno ke sigais asiendo mas cosas pa comentar bueno me voy adeeeuuuu .ROXANA.G.

    ResponElimina
  4. Hola al yuri y al carles soy la vanessa me han gustado vuestros nombres en la plastilina me gustaria hacerlo como vosotros sois unos cracs me ha impresionado mucho espero que sigais acin de buenos artistas a un me recuerdo de vosotros nunca os olvidare vale? os quierooooo mucho adeuu.

    ResponElimina
  5. veig que els nois de 2n treballen de valent a les classes del Santi, molt bé.
    m'agraden molt els dos noms però veig que la "Y" és enorme!!!! molt bé.
    també m'agrada molt la barreja dels colors, si nois, que es noti que estem a Catalunya, vermell i groc, uns grans colors, jeje.
    seguiu treballant així de bé!!
    tània

    ResponElimina